söndag 14 mars 2010

Prislista

Online coaching
600 kr för första månaden, därefter 400 kr/mån

Jag analyserar din 4-dagars kostregistrering och kommer med förslag på förändringar. Vi har även en månads mailkontakt där jag svarar på dina frågor och funderingar kring kost och träning.


Kom-i-form paket 
1500 kr/3 ggr à 55 min

Hälsoprofil: Vi träffas för att göra en bedömning av din fysiska hälsa och diskutera dina nuvarande matvanor. Till vårt nästa möte får du i hemläxa att föra en noggrann kostdagbok under 4 dagar.

Kostråd: Vi går igenom grunderna för en hälsosam kosthållning och tillsammans lägger vi sedan upp en kostplan som passar dig och dina målsättningar.

Uppföljning: Efter några veckor träffas vi igen för att utvärdera hur dina nya matvanor har påverkat dig. Vid behov görs justeringar i kostplanen och du får möjlighet att få svar på dina frågor och funderingar. Vi diskuterar även betydelsen av motion.


Matshopping
500 kr/60 min
Jag följer med dig till din matbutik (i Lund med omnejd) och hjälper dig att göra hälsomedvetna val. Vi jämför olika livsmedel genom att studera innehållsförteckningar och tyda näringsvärden.
Ta gärna med dig en vän så delar ni på priset!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar